منتــديــات زهـــور النــواعــم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتــديــات زهـــور النــواعــم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا

2 مشترك

ايه رأيك فى الصفقة
ممتازة
ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_rcap50%ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_lcap
 50% [ 1 ]
حلوة
ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_rcap0%ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_lcap
 0% [ 0 ]
مش وحشة
ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_rcap50%ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_lcap
 50% [ 1 ]
وحشة
ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_rcap0%ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Vote_lcap
 0% [ 0 ]
وحشة جدا
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 2

كاتب الموضوعرسالة
mr.mrmr
زهــرة جديدة

انثى
نعومة :
ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Left_bar_bleue0 / 1000 / 100ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Right_bar_bleue

ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Empty
مُساهمةموضوع: ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا   ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 11:49 pm

أنا مصرية و شفت فى منتدى مصرى و هو ولد محترم جدا و كان عايز يعمل معاكم صفقة بس توافقوا و هو هيعملكوا تصاميم حلوة جدا على المنتدى بما انه جديد

و كتب ده بالنص كده عشان أعرض عليكم الحكاية دى

( بسم الله الرحمن الرحيم
ازيكوا ؟ عاملين ايه ؟ بصوا يا جماعة انا عندى منتدى يعتبر كبير فهو يحتوى على اكتر من 7000 موضوع واكتر من 400 عضو ولقد شاهدت منتداكم واريد ان يحدث بيننا تعاون انا اديكم اكواد وتنسيقات لا توجد بالدعم انا معايا اكواد لا توجد بالدعم ابدا واستيلات كويسة وانتوا تدونا مساهمات واعضاء لو وافقتوا نتفق على عدد المساهمات وعدد الاعضاء وفعلا لو وافقتوا مش هتندموا ابدا)

و هو مش راضى يقول اسم المنتدى أو الرابط بتاعه الا لما توافقوا و يلاقى اقبال على فكرة دى فرصة ماتتعوضش

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
miss kash7'ah
زهرة فعالة
miss kash7'ah

نعومة :
ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Left_bar_bleue0 / 1000 / 100ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا   ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 8:37 am

الفكره مش وحشه >> بالمصري

بس طبعاً لازم نأخذ رأي اميرة الورد والاميره وباقي الاعضاء ..
mr.mrmr
زهــرة جديدة

انثى
نعومة :

مُساهمةموضوع: رد: ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا   ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 10:32 pm

بس هم مش راضيين يخشوا

ايه رأيكم ده استفتاء ياريت كلكم تشاركوا
صفحة 1 من اصل 1